naklejki

Choć naklejki niektórym kojarzą się z dzieciństwem, to są obecnie uznawane za bardzo modny i nowoczesny gadżet w miejskim stylu. Wiele firm sięga po nalepki w celu promowania swoich usług i okazuje się, że jest to bardzo skuteczna metoda. Na dodatek na taką formę marketingu może sobie pozwolić właściwie każdy. Sprawdź, dlaczego warto zainteresować się naklejkami reklamowymi.

Kosztują niewiele

Jedną z najważniejszych zalet takich produktów jest ich niska cena jednostkowa. Zakup nawet kilku tysięcy sztuk może kosztować zaledwie kilkaset złotych. To znacznie tańsze rozwiązanie niż stworzenie logo lub spotu reklamowego. Ponadto wlepki na zamówienie są znacznie skuteczniejsze niż wychodzące z mody ulotki. Każda naklejka niesie ze sobą krótki i czytelny przekaz, który znacznie lepiej trafia do współczesnych klientów niż dłuższe formy pisemne.

Niski koszt inwestycji pozwala także na częste zmiany, które nie pozwolą na zapomnienie o firmie. Zamówienie kolejnego logo lub ulotki jest znacznie droższe niż kupienie gotowych naklejek bądź nawet zaprojektowanie własnego wzoru. W ten sposób przy niewielkich nakładach finansowych można nieustannie zaskakiwać  klientów nowymi pomysłami i dostosowywać opakowania produktów lub wnętrze firmy np. do pory roku.

Przyciągają wzrok

Współczesny klient jest przyzwyczajony do oglądania obrazów, które nieustannie wyświetlają mu się w mediach społecznościowych. Taki natłok bodźców sprawia, że wzrok przyciągają tylko bardzo wyraziste i łatwe w odbiorze grafiki. Do tej kategorii można z całą pewnością zaliczyć nalepki ze sklepu Naklejkon. Warto pamiętać, że potencjalny klient łatwiej zapamięta zabawną grafikę na naklejce niż nawet najciekawsze hasło reklamowe na ulotce.

Na nieco większych wlepkach obok chwytliwego obrazka warto umieścić swoje logo lub nazwę firmy. Wielu specjalistów od marketingu poleca także przyklejanie materiałów reklamowych w nieoczywistych miejscach. Świetną promocją restauracji lub zakładu fryzjerskiego może być umieszczenie naklejki na budynku na rogu, na wiacie przystanka autobusowego bądź nawet na chodniku. Zaskoczonemu klientowi taka naklejka na pewno utkwi w pamięci.

Pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji

W świecie polskiej reklamy nadal dość ważne miejsce zajmują ulotki, foldery reklamowe i plakaty. Stawianie na naklejki to nadal pewnego rodzaju awangarda, która jest kojarzona z nowoczesnością, otwartością i nadążaniem za szybko zmieniającymi się trendami. Taka forma reklamy może przemówić zwłaszcza do młodszej części społeczeństwa, która uwielbia miejski styl wpleciony w otaczającą nas codzienność.

W nalepki warto zainwestować zwłaszcza jeśli konkurencyjne firmy nadal nie podchwyciły tego trendu. A nawet jeśli już pojawił się taki pomysł w branży, to nadal można zastosować element zaskoczenia. W dobie mediów społecznościowych można np. zachęcić klientów w ramach konkursu do wstawiania na profilu firmy lub tagowania pomysłowych zdjęć z naklejkami z logo bądź nazwą biznesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here